+49 431 9799370

Veel gestelde vragen

Controleer eerst of de vereiste driver met de PC / SC-component correct is geïnstalleerd. De driver voor de kaartlezer is te vinden op de installatie-cd.
Controleer of de bestuurderskaart op de juiste manier is ingevoerd. De chip moet in de richting van de LED van de kaartlezer wijzen. Reinig indien nodig de chip van de kaart voorzichtig met een doek.
Het automatische uitleesproces wordt gestart door de GloboFleet-service. Controleer of de "GloboFleet-service" in de software is geactiveerd. Klik onder "Instellingen" op "GloboFleet-Service". Als het verkeerslicht daar rood wordt weergegeven, kunt u de service activeren met "Start".
Controleer of de "GloboFleet-service" in de software is geactiveerd. Klik onder "Instellingen" op "GloboFleet-Service". Als het verkeerslicht daar rood wordt weergegeven, kunt u de service activeren met "Start"
In zeldzame gevallen kunnen de vooraf geïnstalleerde stuurprogramma's in Windows Vista en Windows 7 voorkomen dat de onderdelen van de driver correct worden geïnstalleerd wanneer u het stuurprogramma voor de smartcard installeert. Om dit probleem op te lossen: Klik op Start - Programma's - Cherry SmartCard-installatie. Klik in de volgende stap op de optie "Wijzigen" en "Volgende". Vervolgens krijgt u een overzicht van alle componenten. Klik met de linkermuisknop op de eerste 5 installatie-opties en activeer de optie "De volledige functie wordt op uw lokale harde schijf geïnstalleerd". Klik vervolgens op "Volgende" om het installatieproces te starten. Volg de instructies van het installatieprogramma en klik tenslotte op "Finish".
De foutmelding geeft aan dat de geplaatste kaart niet kan worden gelezen of mogelijk defect is. Neem in dit geval contact op met de autoriteit waar de kaart is uitgegeven, zodat deze kan worden gecontroleerd.
loading